Så kan det gå när inte haspen är på!

Hade det väldigt trevligt i Umeå med Anna. Lagade gomiddag, såg Idol och myste. Har länge velat göra en grej, vilket var typ 30 min från att bli verklighet på lördagmorgonen. Men tyvärr blev det nåt som stoppade planen, men vad gör det? Nu har jag iaf bestämt mig ;)

Hur som helst, vi hade planerat att börja gå till bussen typ 30 min innan den gick. Åjo, vi var lite sega, gick och tog ut lite pengar.. Insåg att vi inte riktigt hade så mycket tid på oss innan bussen skulle åka utan oss. Började gå snabbt. Och snabbare. Och tillslut sprang vi släpandes på min adidasväska, annas nikeväska och hennes rullväska med skolböcker i. Hahah efter ett tag stannade en bil vid vägen.
"Hoppa in, ni kan ju åka med oss. Ni ser lite stressade ut" Det var Emil, Annas brorsa, som skulle åka hem mes oss, i samma buss. Han var helt okej bakis den stackaren, hade börjat gå men glömt ett spel och var tvungen att gå hem igen. Så hade han fått skjuts av några snälla kompisar, som nu i sin tur också räddade oss från att missa bussen. Trodde vi iaf!
För när vi stått på plats vid busstationen ett tag kom bussen. Men tro inte att vi fick åka med inte! Nej, den var full och vi (15pers) fick glatt vänta på nåt ersättningsfordon som skulle komma inom kort. Detta var alltså kl 12.20.
Vi väntade.. och väntade.. började frysa.. och frös lite mer.. Tills jag frös så jag skakade. Och då, kl 13.10 kom äntligen våra taxibilar. Sidådär 50 minuter sent! Men vi fick iaf åka taxi hela vägen från Umeå till Skellefteå. Iofs iklädda både vinterjacka, mössa och vantar eftersom vi var så nedkylda att vi inte fick upp värmen på hela resan.
"Jag tror bestämt att jag kanske kan komma att bli lite sjuk av det här"
Gissa vem som fick "äran" att dricka sura drycker hela måndagen?

Lördagkväll blev det lite spontanfest. Vin drack jag för första gången i mitt liv! Men det gick det med, minsann:)
Anna Marklund är en stjärna, det är också grisen i Jonnas bil! Hahahahahahah..!



(Jag gillar våra helt olika hårfärger. Bäst är det när Sara bidrar med sitt blonda också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0