Funhouse

Som sagt har vi ju sagt upp lägenheten. Tre personer har varit och kollat på lägenheten men inte visat nåt större intresse. Sen ringer det en kille som inte ens har kollat på den och vill flytta in så fort som möjligt.
Alltså helst 1a november. Det betyder alltså att vi måste börja flutta typ NU. Och det är iofs ganska okej för oss. Bara vi hinner flytta ut våra grejer.. hm.. kanske inte blir exakt 1a, utan närmare 9e november, eftersom båda jobbar helg nästa helg, och grejerna flyttar sig inte av sig själva!
Nu till grejen.. Vi måste för det fösta flytta isär. Och för det andra flytta hem.

Jag har ganska svårt att tänka mig att vakna upp utan Anton vid min sida. Eller somna utan Anton vid min sida. Eller komma hem och Anton inte är hemma för att möta mig med en kram. Osv osv. Jag kan fortsätta i evigheter.
När man väl har flyttat ihop och verkligen trivts med att ha det så blir det en stor omställning att flytta isär. Jag menar, när ska vi nu hinna träffas? Jag bara jobbar,tränar och sover. Och äter ibland. Och det är under maten och sömnen vi hunnit ses när vi bor med varandra.. Tur det bara blir två månader som högst!
Och just det. Sa jag att jag ska flytta HEM? Till en 90s säng, till EN dator på 3 personer, till mycket lite -näst intill inget privatliv. Till inte alls samma sak som att bo ensam. Jag vet en som inte hurrar, och det är min lillasyster. Hon gillar inte att jag kommer och styr och ställer. Men å andra sidan får man ju maten lagad och kläderna tvättade. Man behöver inte betala massa för en lägenhet och allt som tillkommer. Och sen är det ändå mysigt att träffa mammsen och pappsen lite oftare. De är trots allt guld värda!

Imorgon ska jag till Umeå och hälsa på Anna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0