Stök, stök och mera stök!

Ja, nu blev det så! Söndag är sista dagen vi har den här lägenheten. Alltså exakt en vecka kvar.
Så nu är det bara att börja stöka bort så mycket man kan så fort som möjligt!
Flyttade det mesta av mina kläder tidigare idag. Eftersom jag hatar att bo i en kartong (och nu har det så pass bra att vårat "nya" hem redan går att flytta in i; dvs våra gamla rum) så passade jag på att hänga upp de i mina garderober. För nej, de kanske inte är i samma lägenhet, men ja, de går att hitta! För ligger de i en kartong kan man ju ändå inte använda dem! :) Nu är jag i köket och stökar. Tallrikar, glas, muggar, koppar, bunkar, stekpannor.. Jaa allt det där man har samlat på sig, som man använder (Iaf då och då), det tar mycket plats i kartonger vill jag lova!

Men det är trots allt ganska mysigt att stöka. För man får kolla lite på alla grejer man har. Blir påmind om att man har dem, när man fick dem och ibland också vem man fick dem av.

Vi ska btw försöka sälja lite grejer också. Helst till han som flyttar in. Men vill inte han ha den kanske nån annan vill?
*En soffa
*Ett soffbord
*En dator

Och ja. Om nån känner för att gå på balen så finns det två balklänningar att köpa också!...

Kommentarer
Postat av: Anonym

update please

2009-11-06 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0