Sova är skönt

Nu börjar jobbhelgen och förkylningen ta ut sin rätt. Jag har känt mig ganska hängig. Gick hem två timmar tidigare från jobbet igår. Det gick ju inte att fokusera, och varje gång jag gjorde nåt ansträngande blev jag typ anfådd och slut.
For hem till Anton och såg hockey. Höll mig vaken första perioden. Halva andra såg jag, sen somnade jag och sov resten av den perioden. Vaknade i periodpausen, fick lite blåbärspaj, och höll mig vaken ungefär halva tredje.. sen somnade jag igen. Och vaknade så jag hann se Luleås mål och förlägningen. Btw, varför gör ni inte mål AIK??

Kom hem, såg lite på tv och somnade sen. Är ledig idag som tur var, för jag sov minst 11 timmar i natt. Och nu är hela min kropp tung och seg, så jag måste sätta mig och vila ibland om jag går för långt. Ja, typ som en gammal gumma. 20 år gammal är jag ju faktiskt.

Ikväll måste vi boka en ny biljett till Sthlm, eftersom vårat flyg till Malaysia blev så tisändrat att vi kommer förlora en dag om vi åker med det. Och man får inte tillbaka några pengar på de biljetterna mellan skeå och arlanda, så vi har valt att boka en ny. Men så är det med det. Hotell i New York är det också dags att boka.
The pod har vo funderat på.  http://www.thepodhotel.com/index.html Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0