Hem ljuva hem

Nu har vi alltså flyttat hem. Känns ovant.
På ett sätt skönt. Tvätten tvättas automatiskt. Maten lagas även om inte jag är hemma.
Det är alltid varmt och ljust här, och alltid "mycket" folk. Vill jag vara ifred går jag upp på mitt rum.
Djuren finns här som man kan mysa med.
Men sängen känns lite väl ensam ibland. Rummet är inte så personligt, man orkar ju inte lägga ner tid på det eftersom man inte kommer stanna där så länge. För att inte tala om så konstigt det känns när jag och Anton hälsar på hos "varandra", dvs varandras familjer. Man måste typ skjutsa hem varandra, säga till hur många det blir som ska äta middag, låna grejer av varann (istället som det är när man bor ihop; man bara tar)

Men det känns som helt rätt val att få det jäkla flyttstöket gjort så man kan vila upp sig lite och koncentrera sig på annat. Tex så har fotbollen börjat om=) Ny huvudtränare i Björn Israelsson, ny fystränare i Micke. Förhoppningsvis även en löptränare. Så det känns väldigt motiverande, även fast vi numera kommer spela ett år i trean. Frågan är väl bara hur det blir när jag kommer hem. Jobba? Plugga? Både och? Flytta och plugga? Flytta och jobba? Finns många varianter! Nån som har nåt tips på nåt bra man kan plugga? Vad kan jag tänkas passa att jobba med?

Stå modell som bäver kanske?


Nej, nu ska jag ta och he mig iväg till sjukhuset. Få se om jag kommer kunna dyka eller inte..

Kommentarer
Postat av: sussie pussie gobit

kom och plugga till lärare med mig vettja, det skulle du passa som :D komsi komsi :)

2009-11-10 @ 18:36:25
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0