-

Jasi. Var hos Maria igårkväll. Drack lite vin.. Sen lite till. Och sen for vi ut på station.. Och hade helt okej kul. När jag skulle hem upptäckte jag dock att min väska med visakort och leg inte hade följt med från garderoben, så det var bara att vända om och gå tillbaka. Som tur var var den kvar där och hon hittade den ganska snabbt. Men skavsåret på min fot hade inte blivit mindre av den extrasvängen så det var nästan lite jobbigt att gå hem.. Det är ju ovant att ha så "långt"!
Men då var ju grejen att jag började jobba kl 8 i morse. Vaknade av en hostattack 10 minuter före min väckare skulle ringa. Ja, inte så mycket sömn kan jag säga och mycket trötta ögon vill jag lova! Men jag är ledig på tisdag och då ska jag sova!


Two wrongs don't make a right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0