8/12

Har varit i Umeå idag. Hälsat på Anna och gjort lite ärenden;)
Börjar få hyfsat bra koll på julklapparna och sådär. Känns ganska bra:) Men jag fattar inte att det är 3e advent på söndag? Man är som inte med i sinnet, som Ange säger. Mest på grund av att det inte riktigt är vinterväder ute, förmodligen. Det regnade i Umeå idag. Regn och rusk och inte en enda snöhög.

I lördags hade vi firmafest med ICA. Den här gången var den uppstyrd av självaste festkomittén med mat som betalades av Åke (fast att han inte var där). Lite lekar/tävlingar, god mat och mycket trevligt folk. En jätterolig fest blev det!
Jag lyckades dock med att stuka foten. Fast det blev inte så farligt. Akuthjälp i köket gjorde att den knappt ens blev svullen alls. Så det var bara att ta på klackisarna och fortsätta kvällen.
Gjorde misstaget att gå ut på station. INTE KUL. Skulle ha stannat. Men vi gick därifrån typ halv 2, gick förbi Balzac men det var inte så kul där heller. Så jag traskade bestämt i mina höga klackar och onda fötter tillbaka till erikslid för att kolla om jag skulle hjälpa till att städa (vilket inte behövdes) men mest också för att hämta min cykel. Min jäkla cykel som jag tar med mig överallt:P

Jaja, nu är det dags att sova. Knappt att jag hänger med i mitt eget tempo. God natt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0